Ανακοίνωση για διακοπή ρεύματος την Πέμπτη 22-8-2024

Την Πέμπτη 22-08-2024 θα έχει διακοπή ρεύματος από τις 8.00πμ μέχρι περίπου τις 2.30μμ για συντήρηση των Υποσταθμών Μέσης Τάσης των κτιρίων της ΣΘΕ (παλαιό κτίριο, γυάλινο, κτίρια Χημείου, Βιολογικό) και του κτιρίου της Γεωπονοδασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος.

ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ